miercuri, 28 iulie 2010

M-am saturat de Romania

Intr-o perioada ca asta in care traim vremurile pe care le traim inca stau si ma minunez cata indobitocire poate exista cu televizorul...
Am aflat cu "stupoare"de moartea unui artist conemporan de prin partile locului mai exact din minnunata noastra Romanie si cu regretele de rigoare am zis ca orice crestin "sa-i fie tarana usoara" dar uitam sa specific despre cine este vorba.Madalina Manole caci la ea fac referire in momentul de fata si cu indignare si uimire am ajuns la concluzia ca nici sa mori nu-ti mai vine,este incredibil cat caz au facut niste neciopliti,mari comentatori de televiziune si datatori cu parerea vis-a-vis de moartea femei cand sunt lucruri mult mai grave si de o importanta mult mai mare de discutat si de analizat in nenororocita asta de tarisoara...ca de exemplu "examenul de maturitate"la copilasi de clasa a 12 a,mai pe romaneste bacul unde Limba Romana este un fel de anomalie pt.acesti minunati compatrioti,semeni de-ai nostri...am sa va dau un singur exemplu de vorbire literara folosit tot mai des in ultima vreme pe plaiurile mioritice exceptie facand Moldova si Ardealul...am auzit nu demult expresia "eu merg DECAT cu taxiul,cumpar DECAT paine"...Fratele meu din Togo,pai sa fiu prof de romana nici cu 100 de camile,un mertzan si 2 apartamente nu te-as trece bacul...
Sunt constient ca trebuie sa stii numa sa numeri bani si sa ai o pipitza langa tine si tu sa ai un tricou mulat,alb,de cele mai multe ori "tricoul ala bun"pe care il scoti Duminica la plimbare chiar daca tu esti un cocalar notoriu dar lasa frate limba romana in pace...ce ti-a facut saraca?
Daca se mizeaza ca in Academia Romana sunt numai niste batranei si tind sa cred ca asa este ,asta nu inseamna ca trebuie sa facem praf bruma de limba literara.
Anunt umanitar:
Zoly pt.cei care il cunosc vrea sa se insoare...anytime, anywhere, anyone so daca sunt amatori va rog sa dati un semn sa il ajutam.merci:p

Un comentariu: