joi, 20 august 2009

da...

nu jtiu pe kati dintre voi va intereseaza politichia de la noi dar eu unul am inceput sa ma kam pliktisesk de EA(kurva asta de politika)si uite aja avem deosebita placere sa inghitzim in sek kum isi bat jok de noi totzi komunistii ajtea nenorociti ,sa-si bage banul la portofel(ka vb.aia...si gura lor ar manka ceva)Iliesku nu mai krapa si rade ku o nonsalantza de prostime(adika de noi),nea Nastase isi numara outzele in kontinuare ,Base e un fel de tatuk ,si cel mai tare e Vadim fratzilor...daca nu e Vadim nu e politichie in tzarishoara asta,jos palaria pt.Cornelush V.T. si uite aja ne nenorocim neuronii pt.nijte nenorocitzi kare stau bine mersi pe lovelele noastre...

2 comentarii:

  1. Am onoarea sa fiu prima care comenteaza;))...nu ca as fi f mult in tema cu politica pitoreasca:))..no, avand in vedere ca mi-am pierdut vremea(da' au iesit si ceva banutzi) umbland prin tara si "chestionand" poporu' cu privire la scena politica din Romania...ca de, se apropie alegerile pt seful statului:)) (tare mi-e sa nu iasa Base din nou:)))...am cam invatat care face parte din nush ce partid politic, cam care clovn dintr-asta politic are cele mai mari sanse la putere, etc...si am ajuns la concluzia ca, desi e prea "dictator" pt Romanik, lumea l-ar vrea la putere...dar nici ei nu stiu de ce: oare ca sa nu mai fie Base sau chiar isi doresc o schimbare?;))
    Daca m-ai intreba cu cine as vota, te-as intreba daca am cu cine vota...asa ca raspunsul e simplu: politichia (cum o numesti tu, misha) va ramane un "job" la moda, in care s-ar baga toti, indiferent de cat de inculti, nepotriviti, etc ar fi si care se va orienta dupa cum bate vantul...ma gandesc, daca ar bate mereu crivatul in tara noastra, ce-ar fi?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. *l-ar vrea la putere pe nea' Vadim (am omis ce era mai important).Alina

    RăspundețiȘtergere