miercuri, 2 septembrie 2009

mda...

am avut o perioada foarte aglomerata in ultima vreme ,plekat prin mari si tzari si am ajuns la konkluzia ka romanul e tot roman...spre exemplu transportul de persoane indiferent de mijlokul de de transport...frate am fakut o rezervare la o firma kare duce omul dintr-o parte in alta si m-am trezit ka pe acelashi lok mai are cineva o rezervare(intre noi fie vb.era o baba grasa) si pe langa faptul ka am inceput sa injur ka la usha kortului firma si cei kare lukreaza akolo m-am luat in gura si ku cealalta 'rezerva'si am ajuns la konkluzia ka e nasol sa te pui in gura ku babaciunea...tanar fiind am konkluzionat ka e mai bine sa-l tin de vb.si sa-l stresez pe shofer ku intrebarile mele (ce face butonul ala?,pot sa apas aici?,ce se intampla daca ne izbim intr-un zid ku 120 de km.la ora)etk...si iaka aja am ajuns la jumatea distantei si spre bukuria mea am vazut dihania (baba)kum se agita ka un pepsi si nu-si mai gasea lokul...in gandul meu mi-am zis ka se pregateste de koborare si kulmea ka am avut dreptare...dar inainte sa vad realitatea ku ochii am mai injurat-o o data aja ka de plecare si ce sa vezi:)a alunekat babaciunea pe una dintre trepte si s-a dus ka o foka naufragiata pe asfalt...imaginea pe kare o vazusem mi-a provokat unn orgasm intelektual de numa...deci in konkluzie mare atentzie kand facetzi rezervari si pe kat posibil sa nu va trezitzi ku foci naufragiate pe lokul vostru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu