miercuri, 23 septembrie 2009

vin vremuri de rahat....si pe deasupra se mai scumpeste si hartia budica...

E complicat...viatza este grele,almanahele nu mai sunt citite(pt.cei care nu stiu e vb.de un personaj pitoresc al patriei noastre apropo de almanahe[nea Vanghilie] si uite asa am ajuns sa vad cum incepe si toamna...toamna,un personaj mistic cu un caracter desavarsit caci de vin vb.acum,mustul...zama aia stoarsa din struguri si mai apoi prin mirificul proces de fermentatie iese vinul cel jucaus ce iti imbata narile si in mod special neuroni....dar in aceasta toamna se mai intampla ceva,ceva mai special...vin alegerile prezidentiale...si sa ma bata mos Craciun daca ma duc la vot!NU,nu am sa merg la vot...si stiti de ce?pt.ca eu nu candidez si alt prezidentiabil mai bun nu vad sa fie:))in schimb am sa merg la o partida de pescuit daca o sa se poata
OK...am rezolvat si problema asta(al naibi problema)
BUN...sa trecem la lucruri mai serioase,astazi am fost intr-un mall in spetza (carrrfour)sa cumpar cate ceva si printre rafturi am observat ceva de ce aveam nevoie in mod special....ghiciti:)este un lucru rau necesar dar de care nu te poti lipsi in zilele noastre ca deh...suntem in secolul lumini....UE....Hartia Budica,tre sa recunoasteti ca fara ea viata ar fi mai murdara(nu ca nu ar fi )si m-am uitat la sortimente,uitandu-ma mai atent vad un cuplu ca rupe un ambalaj de la un pachet si incepe sa-l adulmece...in gandul meu "frate nu-i a buna,si incep oameni sa aiba o discutie (intelectuala)pe tema hartiei si la un moment dat tipul se rasteste la domnita si citez: "da ce draga,vrei sa-ti miroasa curu a musetel?"am incheiat citatul...si uite asa instant viata mea se complicase cu inca ceva...problema e ca oameni cu care eu locuiesc sunt pretentiosi si mi-au adus si critici la un moment dat cand intr-o alta escapada am cumparat (STITI VOI CE) si am sa fac reclama negativa la respectiva Hartie pe nume Vrabiuta (sau ceva de genul)....asa ca am hotarat sa nu cumpar acum pt.ca oricum mai avem ceva rezerve acasa.
Concluzie:o hartie de calitate costa(frate 12RON?nu e cam mult?),trebuie sa fie cu cel putin 2 straturi si daca se poate si cu arome...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu