vineri, 4 decembrie 2009

o iarna plina de misticism

Am descoperit in ultima vreme o sumedenie de chestii interesante...chestii mistice:)multa lume ma intreaba de ce folosesc asa de mult acest cuvant si in ce sens...eu il folosesc in cele mai diversificate sensuri posibile,de ex.saptamana viitoare trag o fuga in viena la o bere...asa s-a hotarat cu o majoritate covarsitoare in casa in care stau si am zis de ce nu...decat sa merem intr-o crashma loco mai bine bem o berula in viena...da sa trecem peste acest episod de lauda si sa trecem la iarna...iarna nu a venit practic si asta ma enerveaza la culme,de ce nu a nins???unde sunt vremurile in care ningea in draci si iti afundai piciorushele in zapada pana la genunchi si inaintai destul de greu ka vb.aia,cei care se ocupa cu asta mai bine beau un rachiu decat sa curete...dar insfarsit e ok...mai pika cate o baba pe strada si incepi sa razi de cazatura ca vb.aia e mistic si in cele din urma daca nu se duce nimeni sa o ajute ,din politete meri tu si o ridici...politetzea din noi se expune la maxim si in acel moment simtzi ca ai facut ceva bun si iti da o stare de spirit incredibil de mistika.tot mistik e atunci cand vezi beculetzele de pe strada care mai de care mai colorate si mai mistice...de ex.in cj.au facut o chestie misto...ca in basme traim si spiritul craciunului si a sarbatorilor tot nu vine ca vb.aia se lasa asteptat...de cine?de misticism...de 1 decembrie m-am simtit un adevarat patriot,nu stiam daca sunt in BURUNDI sau in Romanica noastra,deschid tv-ul si ce vad?toata shleahta de politicieni care mai decare mai implicati sentimental si spiritual bashca transpusi intr-un nationalism aparent de altfel gretzos...si atunci mi-am zis ca nu m-am nascut unde trebuie...deci Romanashul din mine nu s-a rasculat si am preferat sa merg mai departe ca intr-o zi obisnuita.pun pariu ca multzi nu stiu nici macar imnul romaniei...in fine revenind la iarna noastra sper sa vina si la propriu ca am chef sa ma dau cu o punga pe derdelush...cred ca inspiratia mea de moment a plecat la mama dracului ca nu mai stiu ce sa zic,scriu...asa ca urez tuturor misticilor o iarna fara zapada second-hand si de ce nu sarbatori mistice...Hm!!! MISTIK....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu