luni, 4 ianuarie 2010

2010...an de gratie

...nu am sa incep cu la multi ani si bla bla bla ca e mistica si invechita placa asta
insa din ce am vazut,auzit... ca va fi un an al naibi de naspa si asta nu ma incanta deloc din punct de vedere economic...si?care-i baiul?nu e donule nici un bai ,toata lumea sa traiasca numai noi sa nu murim...hehe,tin sa va zic ca sarbatorile de iarna au fost mistice ,la fel ...fara zapada ca vb.aia a nins inainte si dupa...ca in reclamele televizate inainte si dupa)...eu unul ma bucur ca a nins putzin dar ma si intristez ca nu mai am de cine sa fac misto,nu de alta dar mai vezi o baba care pika si razi ca nu nu ai ce face...e pe partea ailalta a drumului:)bine ca a trecut...partea buna e ca vreau sa-mi i au mashina si un motor...sper sa nu ramana numa la stadiul de vrut ca ma arunc in somesh daca nu-mi achizitionez mashina sa pot mere la pescuit si motor pt.....pt.o chestie sa fie in caz ca vreau sa devin un bun samaritean si sa fac cateva bucurii celor care au nevoie de niste organe,oricum daca imi i au motor Donator de Organe va scrie pe fatza mea...:)hehe...si las toata mostenirea formata din bunuri mobile si imobile celui care se va chinui sa imi ghiceasca parola de la card...in rest sper sa aiba macar 2 airbag-uri mashina si servo...cam pretentzios ar zice uni dar nome intereha...in rest numa de bine si mare atentzie la cei care se ingrasha...un sfat:sport si buna dispozitzie....frate se ingrasha lumea pe rupte,devenim ca americani....nu ca nu i am copia la toate idiotzeniile...in fine spor si sa inceapa anul cu dreptul sau cu stangul...kum vretzi...hehe:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu