sâmbătă, 13 februarie 2010

maturitate precoce

...cu toata sinceritatea si spre rusinea mea nu stiu care este maturitatea sexuala la animale,este atat de variata in functie de specie de nu mai stii...in fine,de curand m-am trezit cu o chestie blanoasa in casa cu patru labe,coada lunga si cu multe fitze.este ea(o femela)pe nume Honorius.
Am depus un minim de efort toti cei din casa sa o crestem si sa o educam cum stim noi mai bine ,manierata,cu bun simt etc...ok...toate bune si frumoase pana acu cand am observat un comportament mai mistic la domnishoara Honorius...prima data am crezut ca se tavaleste pe jos sa se alinte si sa se dea in spectacol dar spre uimirea mea domnishoara a ridicat coditza instant si cu un sunet si un mieunat infundat am inteles despre ce e vb.si ca un parinte adoptiv am incercat sa ii alin oarecum excitatia exagerata pe care o emana...sincer ma gandeam si am si intrebat un alt parinte adoptiv din casa daca e ok sa folosim un obiect pe care multe fete in folosesc cand nu au parte de ......(atasarea mistica a unui barbat)dar folosirea unui pix sau a unei carioci nu cred ca rezolva problema...asa ca am luat-o pe domnishoara pe genunchi cu un pic de teama la inceput pt.ca nu stiam cum sa incep discutia dar mi-am intrat repede in mana si am inceput sa discutam despre viata sexuala ...nu vreti sa stiti cum a decurs toata discutia...multe intrebari mai ales din partea lui Honorius gen "o sa ma doara?"...."dar daca nu-mi nimereste din prima.....?" "o sa ma lase grea?"o sa devin o pisica nenorocita?" "daca o sa vrea sa ne casatorim?"si tot asa am raspuns si am calmat-o ca totul va fi ok si nimic din astea nu se vor intampla....
...eh,e o etapa mai mult sau mai putin placuta din viata lui Honorius dar sunt convins ca va trece cu bine peste aceasta etapa care-i gadila zona aia stiti voi care...

Un comentariu:

  1. fain cu pisica voastra :)
    eu aici am un catzel...de fapt catea...da knd se apropie de genunchi nu prea vorbim....imm..mai mult se freaca...

    :) pup de departe tare, andra..

    RăspundețiȘtergere