joi, 25 februarie 2010

este blogul meu

nu este buna directia in care ma indrept...nu pun nimik,asta e sahul...mergem pe 1 mai?abia astept...mi-a luat un pion,te superi de la sah?era un tip in anglia...ala veci era spart....miau (zice si Honorius)pot sa mut altceva?vine cineva pe 18 in bucuresti,ceva concert,ai recuperat ceva?am pozat-o si m-am saturat, macaraua,ce gros e...da?astea de pe masa,tre sa ma pun bine pe canapea,de ce nu stai?3 cm.si mai lung...o sa te sperii...foarte frumos,esti in avantaj,nu?nu practic,nu's amatoare ...se dau la plic...egalitate...nu,nu,nu...pricepi,o duhoare pamanteasca,industria legalelor si vand,asteptam cu mare drag,te-ai bagat?luci?de ce-ti fortezi norocul?pe unde iese matza asta?stai tu cuminte...nu prea am,copilashi mei,a adormit,scutur pisika...poti sa muti ,exact ce asteptam,nu te juca,nu fi...baga tigaia,da hai sa facem schimb de shlapi,miroase fain...nu ti se pare?ala da,ce tari sunt ochelarii,ce piesa tare...acuma adu pula mashina de tuns,2 mil.eu i am zis din prima ...mmmmmmm...copilutz ...sunt de ciatza,sunt portocalii,aveai tigari electronice,si de vanzare si de bagat,depinde,te poate ajuta sa te lashi...avea si beculetz?mai sar odata peste tine...m a batut vaptanu la poker,ce?nici o deschidere,eu sund deacord,o bagi la 220 si o incarci,o inventie si pui un .......si scoti ,led...codul il bagi,ai prins faza...ce tare...Horatiu,da un poker,uite pula ka nu e..te-am batut.

OK..sa va explic ce se intampla aici:dialogul de mai sus a fost intre 8 omuleti si am incercat sa redau o discutie din casa asta unde nu se intelege barbat cu maimutza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu