miercuri, 3 martie 2010

o slujba pe care un barbat nu ar trebui sa o practice

Ştiu...lung titlu, dar toată inspiraţia mi s-a consumat să caut slujbe şi, când să fac un titlu mai scurt, mi s-a epuizat. Mai jos urmează o listă de meserii pe care pur şi simplu nu le concep făcute de un bărbat. Sau cel puţin de unul straight. Nu văd nici un motiv pentru care un om întreg la cap şi-ar dori dori să le practice. Să trecem la top. De fapt nu este nici un top, că sunt aşezate aleator. E doar o listă.

1) Coafez. Sau cum spun trepanaţii plini de băşini "hair-stiller". Mda, "hair-stilist" e un cuvând parvenit pe cale orală de la daco-geţi. Un cuvânt "profund românesc", totuşi atât de vânturat în mass-media. Trecem peste denumirea penibilă şi comentăm la subiect. Hair-stilistul nu trebuie confundat cu un frizer. Dacă îi spui unui coafez (vom folosi termenul românesc) că e frizer, te scuipă în ochi. Sau, mă rog, îţi bagă un text: "Nu-mi mai spune, fată, aşa, că plâng!". Nuuu, coafezul nu e frizer. El coafează capuri de dame, nu de masculi. Le udă, le tunde, le vopseşte, le smotoceşte, stă la bârfe cu damele, le ştie secretele, amanţii, scheleţii din dulap, ce mai. Coafezul nu este un om pe care să-l superi, că îţi face de căcat tot neamul, începând de la maimuţă până la Pentium 8. Acum stau şi mă gândesc, ce bărbat întreg la cap, ar vrea să facă asta? De ce să asculţi confesiunile unor femei frustrate de căsnicia lor? restul e doar ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu