sâmbătă, 13 martie 2010

Amintiri dureroase din copilarie

Salut, Misha, sunt eu, ceea ce a mai ramas din ficatul tau. Trebuie sa vorbim neaparat despre ce s-a intamplat aseara.
Ce dracu a fost in capul tau? 8 beri, 2 sticle de vin, 4 pahare de jagermeister cu suc de mere, 6 sau 7 shoot-uri de diferite cacaturi, si spre final te-ai gandit tu cu mintea aia a ta retarda de moldovean sa stingi cu 2 halbe de bere nefiltrata. Nu ai stins nimic. Crede-ma. Tot ce ai bagat in tine aseara ar fi omorat un om normal. Insa tu nu esti un om normal. Tu esti un moldovean handicapat. Si a trebuit sa bei si 3 Red Bull, ca nu era de ajuns ca erai mort de beat dar aveai si energie. Oricum treaba asta te-a ajutat doar cand a trebuit sa fugi de cocalarii aia de vroiau sa te bata pentru ca i-ai injurat. Bravo. Esti destept.
Misha faci rau bai baiatule, insa cel mai tare ma enerveaza ca ma ranesti pe mine. Ce vina am eu ca esti tu din Botosani si iti place sa bei? Eu sunt Ficat un ficat normal. Mie nu imi place bautura. Tu esti moldovean, …nu ne intelegem. Mai du-te dracului tampitule. Bea apa!!! Aseara am lesinat de doua ori. De doua ori ai plecat la buda sa “dai la gaste” pentru ca eu lesinasem de fiecare data. Nu a fost misto deloc, handicapatule.
Culmea e ca ti-am dat o gramada de semne ca nu e ok si ca trebuie sa te opresti. In clasa a 9-a am vorbit cu creierul si intr-o seara te-ai sarutat cu o grasa mioapa si era cat pe ce sa faci si altceva cu ea…ai avut noroc ca p… ta nu a vrut sa se bage. A zis ca nu o fi ea foarte inteligenta dar nici nu ai gasit-o la gunoi. Te-ai prins? Normal ca nu.
M-am gandit ca o sa te sperii si incepi sa traiesti mai sanatos.
Te rog eu, fii mai atent cu mine, cu Noi, si nu mai bea. Inca am cosmaruri cu Craciunul si ma gandesc cu groaza ca mai e putin si vine Pastele si o sa “sarbatoresti” cu mult alcool. Normal, invie Hristos, ce dracu!!!!!!!
Oricum nu pot sa te iert pentru ce s-a intamplat aseara, asa ca am vorbit cu intestinul gros care iti pregateste o mare surpriza cand o sa te duci la baie, adica cam peste o ora jumate. Sper ca “surpriza” noastra usturatoare sa te sperie putin. Desi am slabe sperante.
Pa.
Ps.
Tin sa precizez ca povestioara se petrecea cu ani in urma,pe la 17 ani cand eram inca necopt si un zmeu.a trecut perioada aia si daca va faceati griji Ficatul meu este in regula si nu mai poate de bine.

Un comentariu: